SZKOLENIA otwarte i zamknięte z możliwością dofinansowania
KONFERENCJE branżowe
DORADZTWO dla firm i administracji publicznej
SOCIAL MEDIA W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ
Canva PRO dla administracji publicznej - tworzenie spójnej i estetycznej komunikacji wizualnej
Canva PRO dla administracji publicznej – tworzenie spójnej i estetycznej komunikacji wizualnej
14.11.2025 r., piątek, godz. 09.00 -15.00 / ZGŁOSZENIA do 13.11.2025 r. – Termin gwarantowany
Szkolenie online w czasie rzeczywistym, z możliwością dyskusji i zadawania pytań w trakcie szkolenia do osoby prowadzącej.
Uczestnicy otrzymają link do udziału w szkoleniu na Platformie Zoom na 2 dni przed terminem szkolenia.
Harmonogram szkolenia:
08.30 – 09.00 Rejestracja uczestników / rozpoczęcie szkolenia
09:00 – 11.00 Szkolenie
11:00 – 11:15 Przerwa
11.15 – 12:45 Szkolenie
12:45 – 13:15 Przerwa
13.15 – 15:00 Szkolenie
12.12.2025 r.
W przypadku zainteresowania ofertą szkolenia zamkniętego, dedykowanego dla Państwa zapraszamy do kontaktu z nami pod adresem zgloszenia@obis.pl, szkolenia@obis.pl oraz szkolenia@negotium.pl
- PAKIET
1 osobodzień szkoleniowy -35% rabatu (zgłoszenie 1uczestnika na 1 szkolenie) :
cena z uwzględnieniem rabatu: 432,25 zł netto* za 1 os.
* zwolnienie z podatku VAT na podstawie oświadczenia w przypadku finansowania udziału w szkoleniu ze środków publicznych w co najmniej 70%.
Faktury wysyłane są po realizacji usługi szkoleniowej – nie wymagamy przedpłaty
Najniższa cena standardowa szkolenia z ostatnich 30 dni: 665,00 zł netto za 1 os.
Ekspert prowadzący: Kamila Żebrowska
Swoją zawodową drogę w marketingu zaczęła od trade marketingu, dzięki czemu swobodnie porusza się w tym obszarze oraz we współpracy z działami handlowymi. Obecnie w większym stopniu zajmuje się marketingiem online sprawnie działając w ekosystemie social mediów oraz tworzeniu i zarządzaniu kontentem promocyjnym. Korporacyjnie pracowała
z markami premium, a obecnie jako freelancer wspiera biznesy lokalne, łącząc komunikację online i offline, aby skutecznie docierały do klientów, rozwijały swoją działalność i budowały zaufanie. Jako trenerka kreatywnej i funkcjonalnej obsługi Canva dzieli się swoją wiedzą prowadząc szkolenia online i stacjonarnie dla firm, osób indywidualnych oraz administracji publicznej.
Szkolenie łączy praktykę komunikacyjną z narzędziami do tworzenia treści wizualnych. Uczestnicy odkryją praktyczne i zaawansowane funkcje Canvy, które usprawniają codzienną pracę z materiałami wizualnymi. Nauczą się, jak tworzyć estetyczne posty, infografiki, ogłoszenia i komunikaty, które są czytelne, profesjonalne i zrozumiałe
dla odbiorców. Uwaga skupia się też na roli estetyki w budowaniu zaufania do instytucji. Szkolenie porusza również zagadnienia związane z algorytmami i trendami
w social mediach – co wpływa na zasięgi i jak je wykorzystać w komunikacji urzędu. Uczestnicy uzyskają praktyczne wskazówki dotyczące relacji i nagrywania siebie
w naturalny, przystępny sposób wraz z pomysłami na treści budujące otwartość i wiarygodność urzędu.
Program szkolenia:
- Canva w praktyce: jak tworzyć grafiki urzędowe (komunikaty, zaproszenia, wydarzenia)
- Dobre praktyki wizualne – kolory, typografia, logo, układ
- Optymalizacja grafik pod social media oraz drukowanych materiałów reklamowych – rozmiary, formaty, szablony
- Przykłady dobrych komunikatów wizualnych i analiza błędów
- Automatyzacja w Canva
- Algorytmy i trendy w social mediach – jak wpływają na zasięgi
- Relacje i nagrania – jak nagrywać siebie naturalnie oraz jakie treści budują otwartość urzędu
W celu zgłoszenia na szkolenie należy przesłać wypełnioną i podpisaną kartę zgłoszenia na adres szkolenia@obis.pl lub zgłoszenia@obis.pl
KARTA ZGŁOSZENIA NA SZKOLENIE _OBIS_2025 r
W celu zapewnienia najwyższej jakości usług zachęcamy również do wypełnienia i przesłania ankiety badania potrzeb szkoleniowych uczestnika szkolenia:
Skuteczne treści do social mediów w administracji publicznej z wykorzystaniem Canva
Skuteczne treści do social mediów w administracji publicznej z wykorzystaniem Canva
17.11.2025 r., poniedziałek, godz. 09.00 – 15.00 / ZGŁOSZENIA do 13.11.2025 r.
Szkolenie online w czasie rzeczywistym, z możliwością dyskusji i zadawania pytań w trakcie szkolenia do osoby prowadzącej.
Uczestnicy otrzymają link do udziału w szkoleniu na Platformie Zoom na 2 dni przed terminem szkolenia.
Harmonogram szkolenia:
08.30 – 09.00 Rejestracja uczestników / rozpoczęcie szkolenia
09:00 – 11.00 Szkolenie
11:00 – 11:15 Przerwa
11.15 – 12:45 Szkolenie
12:45 – 13.15 Przerwa
13:15 – 15:00 Szkolenie
18.12.2025 r.
W przypadku zainteresowania ofertą szkolenia zamkniętego, dedykowanego dla Państwa zapraszamy do kontaktu z nami pod adresem zgloszenia@obis.pl, szkolenia@obis.pl oraz szkolenia@negotium.pl
- PAKIET
1 osobodzień szkoleniowy -35% rabatu (zgłoszenie 1uczestnika na 1 szkolenie) :
cena z uwzględnieniem rabatu: 432,25 zł netto* za 1 os.
* zwolnienie z podatku VAT na podstawie oświadczenia w przypadku finansowania udziału w szkoleniu ze środków publicznych w co najmniej 70%.
Faktury wysyłane są po realizacji usługi szkoleniowej – nie wymagamy przedpłaty
Najniższa cena standardowa szkolenia z ostatnich 30 dni: 665,00 zł netto za 1 os.
Ekspert prowadzący: Kamila Żebrowska
Swoją zawodową drogę w marketingu zaczęła od trade marketingu, dzięki czemu swobodnie porusza się w tym obszarze oraz we współpracy z działami handlowymi. Obecnie w większym stopniu zajmuje się marketingiem online sprawnie działając w ekosystemie social mediów oraz tworzeniu i zarządzaniu kontentem promocyjnym. Korporacyjnie pracowała
z markami premium, a obecnie jako freelancer wspiera biznesy lokalne, łącząc komunikację online i offline, aby skutecznie docierały do klientów, rozwijały swoją działalność i budowały zaufanie. Jako trenerka kreatywnej i funkcjonalnej obsługi Canva dzieli się swoją wiedzą prowadząc szkolenia online i stacjonarnie dla firm, osób indywidualnych oraz administracji publicznej.
Praktyczne szkolenie dla osób, które chcą sprawnie i atrakcyjnie prowadzić swoje media społecznościowe, korzystając przy tym z potencjału Canvy. Uczestnicy nauczą
się tworzyć spójne wizualnie posty, rolki, relacje i materiały graficzne do komunikacji z odbiorcami – zarówno od strony technicznej, jak i strategicznej.
Szkolenie łączy kreatywną pracę z Canvą z dobrymi praktykami social media marketingu – uczestnicy poznają też proste triki, które przyspieszają codzienną pracę
i pomagają tworzyć bardziej angażujące treści.
Program szkolenia
- Podstawy budowania strategii komunikacji w social mediach (w ujęciu praktycznym).
- Dobre praktyki prowadzenia profili na Facebooku i Instagramie.
- Projektowanie layoutów postów i grafik do relacji.
- Montaż prostej rolki w Canvie (np. zaproszenie na wydarzenie lub promocja usługi).
- Poznanie kluczowych funkcji Canvy, które ułatwiają i przyspieszają pracę.
W celu zgłoszenia na szkolenie należy przesłać wypełnioną i podpisaną kartę zgłoszenia na adres szkolenia@obis.pl lub zgłoszenia@obis.pl
KARTA ZGŁOSZENIA NA SZKOLENIE _OBIS_2025 r
W celu zapewnienia najwyższej jakości usług zachęcamy również do wypełnienia i przesłania ankiety badania potrzeb szkoleniowych uczestnika szkolenia:
Social media w administracji - skuteczna komunikacja z mieszkańcami
Social media w administracji – skuteczna komunikacja z mieszkańcami
09.12.2025 r., czwartek, godz. 09.00 -15.00 / ZGŁOSZENIA do 19.11.2025 r.
Szkolenie online w czasie rzeczywistym, z możliwością dyskusji i zadawania pytań w trakcie szkolenia do osoby prowadzącej.
Uczestnicy otrzymają link do udziału w szkoleniu na Platformie Zoom na 2 dni przed terminem szkolenia.
Harmonogram szkolenia:
08.30 – 09.00 Rejestracja uczestników / rozpoczęcie szkolenia
09:00 – 11.00 Szkolenie
11:00 – 11:15 Przerwa
11.15 – 12:45 Szkolenie
12:45 – 13:15 Przerwa
13.15 – 15:00 Szkolenie
W przypadku zainteresowania ofertą szkolenia zamkniętego, dedykowanego dla Państwa zapraszamy do kontaktu z nami pod adresem zgloszenia@obis.pl, szkolenia@obis.pl oraz szkolenia@negotium.pl
- PAKIET
1 osobodzień szkoleniowy -35% rabatu (zgłoszenie 1uczestnika na 1 szkolenie) :
cena z uwzględnieniem rabatu: 432,25 zł netto* za 1 os.
* zwolnienie z podatku VAT na podstawie oświadczenia w przypadku finansowania udziału w szkoleniu ze środków publicznych w co najmniej 70%.
Faktury wysyłane są po realizacji usługi szkoleniowej – nie wymagamy przedpłaty
Najniższa cena standardowa szkolenia z ostatnich 30 dni: 665,00 zł netto za 1 os.
Ekspert prowadzący: Kamila Żebrowska
Swoją zawodową drogę w marketingu zaczęła od trade marketingu, dzięki czemu swobodnie porusza się w tym obszarze oraz we współpracy z działami handlowymi. Obecnie w większym stopniu zajmuje się marketingiem online sprawnie działając w ekosystemie social mediów oraz tworzeniu i zarządzaniu kontentem promocyjnym. Korporacyjnie pracowała
z markami premium, a obecnie jako freelancer wspiera biznesy lokalne, łącząc komunikację online i offline, aby skutecznie docierały do klientów, rozwijały swoją działalność i budowały zaufanie. Jako trenerka kreatywnej i funkcjonalnej obsługi Canva dzieli się swoją wiedzą prowadząc szkolenia online i stacjonarnie dla firm, osób indywidualnych oraz administracji publicznej.
Szkolenie poświęcone nowoczesnej komunikacji w mediach społecznościowych prowadzonej przez instytucje publiczne. Uczestnicy poznają dobre praktyki prowadzenia profili na Facebooku i Instagramie, nauczą się jak mówić „po ludzku”, zachowując jednocześnie instytucjonalny profesjonalizm. Omawiane będą także sposoby reagowania
na sytuacje kryzysowe i skuteczna moderacja komentarzy. Zostaną pokazane podstawy pracy z Chatem GPT, który może znacząco ułatwić i przyspieszyć tworzenie treści
w codziennej pracy. Poruszone zostaną również też techniczne aspekty ustawień fanpage’y na Facebooku i Instagramie – zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych – które
są kluczowe dla sprawnej i bezpiecznej komunikacji instytucjonalnej.
Dla kogo dedykowane szkolenie?
- Dla pracowników instytucji publicznych, urzędów oraz osób odpowiedzialnych za komunikację i promocję w mediach społecznościowych – bez względu na poziom zaawansowania.
Program szkolenia
- Jak prowadzić profil urzędu: rola administratorów, porządek publikacji.
- Język komunikacji urzędowej vs. język użytkownika – jak mówić przystępnie i zrozumiale, nie tracąc profesjonalizmu.
- Reakcje na komentarze: strategia moderacji i rozwiązywania konfliktów. Praktyczne wskazówki dotyczące budowania dialogu i zaufania.
- Jakie treści publikować, aby budować wiarygodność urzędu, zainteresowanie wśród odbiorców oraz poczucie bezpieczeństwa i opiekuńczości – content marketing
w administracji. - Techniczne podstawy prowadzenia fanpage’a Facebooku oraz w razie potrzeby na Instagramie.
- Wskazówki marketingowe dotyczące tworzenia treści – jak zadbać o atrakcyjną stronę wizualną postów, rolek, grafik i karuzel.
- Podstawy pracy z Chatem GPT – jak wykorzystać AI do szybszego i sprawniejszego tworzenia treści.
W celu zgłoszenia na szkolenie należy przesłać wypełnioną i podpisaną kartę zgłoszenia na adres szkolenia@obis.pl lub zgłoszenia@obis.pl
KARTA ZGŁOSZENIA NA SZKOLENIE _OBIS_2025 r
W celu zapewnienia najwyższej jakości usług zachęcamy również do wypełnienia i przesłania ankiety badania potrzeb szkoleniowych uczestnika szkolenia:
Canva PRO dla zaawansowanych
Canva PRO dla zaawansowanych
16.12.2025 r., wtorek, godz. 09.00 -15.00 / ZGŁOSZENIA do 19.11.2025 r.
Szkolenie online w czasie rzeczywistym, z możliwością dyskusji i zadawania pytań w trakcie szkolenia do osoby prowadzącej.
Uczestnicy otrzymają link do udziału w szkoleniu na Platformie Zoom na 2 dni przed terminem szkolenia.
Harmonogram szkolenia:
08.30 – 09.00 Rejestracja uczestników / rozpoczęcie szkolenia
09:00 – 11.00 Szkolenie
11:00 – 11:15 Przerwa
11.15 – 12:45 Szkolenie
12:45 – 13:15 Przerwa
13.15 – 15:00 Szkolenie
16.12.2025 r.
W przypadku zainteresowania ofertą szkolenia zamkniętego, dedykowanego dla Państwa zapraszamy do kontaktu z nami pod adresem zgloszenia@obis.pl, szkolenia@obis.pl oraz szkolenia@negotium.pl
- PAKIET
1 osobodzień szkoleniowy -35% rabatu (zgłoszenie 1uczestnika na 1 szkolenie) :
cena z uwzględnieniem rabatu: 432,25 zł netto* za 1 os.
* zwolnienie z podatku VAT na podstawie oświadczenia w przypadku finansowania udziału w szkoleniu ze środków publicznych w co najmniej 70%.
Faktury wysyłane są po realizacji usługi szkoleniowej – nie wymagamy przedpłaty
Najniższa cena standardowa szkolenia z ostatnich 30 dni: 665,00 zł netto za 1 os.
Ekspert prowadzący: Kamila Żebrowska
Swoją zawodową drogę w marketingu zaczęła od trade marketingu, dzięki czemu swobodnie porusza się w tym obszarze oraz we współpracy z działami handlowymi. Obecnie w większym stopniu zajmuje się marketingiem online sprawnie działając w ekosystemie social mediów oraz tworzeniu i zarządzaniu kontentem promocyjnym. Korporacyjnie pracowała
z markami premium, a obecnie jako freelancer wspiera biznesy lokalne, łącząc komunikację online i offline, aby skutecznie docierały do klientów, rozwijały swoją działalność i budowały zaufanie. Jako trenerka kreatywnej i funkcjonalnej obsługi Canva dzieli się swoją wiedzą prowadząc szkolenia online i stacjonarnie dla firm, osób indywidualnych oraz administracji publicznej.
Podczas szkolenia uczestnicy nauczą się tworzyć profesjonalne grafiki, rolki, animacje, prezentacje, broszury, które skutecznie wspierają komunikację instytucji. Poznają ciekawe triki, wykorzystywane w tworzeniu kreatywnych i unikalnych projektów. Szkolenie obejmuje pracę z własnymi bibliotekami zasobów i elementami brandingu, naukę tworzenia projektów z myślą o potrzebach odbiorców – oraz praktyczne omówienie modelu AIDA, który pomaga tworzyć treści przyciągające uwagę i angażujące użytkowników. Uczestnicy poznają także podstawy kompozycji barwnej i budowania spójnej identyfikacji wizualnej. Szkolenie pozwoli uczestnikom projektować szybciej, efektywniej i bardziej kreatywnie – jak profesjonaliści.
Program szkolenia
1. Wprowadzenie i podstawy Canvy
Omówienie interfejsu – panel główny, biblioteka, zakładki. Różnice między wersją darmową a Pro. Ustawienia „Marki” (logo, kolory, czcionki instytucji).
Ćwiczenia: stworzenie pierwszego prostego projektu np. zaproszenie / baner na stronę internetową
2. Dobre praktyki wizualne : typografia, kolor. logo, układ
Zasady doboru fontów. Znaczenie kolorów w komunikacji. Wykorzystanie kolorów biblioteki i kontrastu dla czytelności. Umiejętne stosowanie logo i marginesów.
Hierarchia informacji w projekcie – przykłady dobrych i złych grafik. Jak tworzyć „czytelne” projekty?
3. Grafiki do social media i komunikaty wizualne
Tworzenie grafik informacyjnych i zaproszeń do wydarzeń bibliotecznych. Dopasowanie formatów do Facebooka, Instagrama i Stories. Optymalizacja grafik – jak
zadbać o czytelność i atrakcyjny wygląd
4. Materiały drukowane
Przygotowanie plakatu informacyjnego: formaty, marginesy, zasady projektowania pod druk. Znaczenie spadów drukarskich.
5. Montaż rolek i wideo w Canva
Podstawy edycji wideo i animacji w Canvie. Tworzenie prostej rolki z tekstem i animacjami. Zasady optymalizacji filmów pod social media: czas trwania, proporcje
obrazu.
6. Automatyzacja, sztuczna inteligencja i prezentacje
Możliwość automatyzacji w Canva. Dodatkowe narzędzia i AI w Canvie (np. Magic Studio, generator tekstu i obrazu). Jak pisać prompty dla sztucznej inteligencji.
Przydatne aplikacje jakie można znaleźć w Canva. Jak tworzyć atrakcyjne prezentacje?
W celu zgłoszenia na szkolenie należy przesłać wypełnioną i podpisaną kartę zgłoszenia na adres szkolenia@obis.pl lub zgłoszenia@obis.pl
KARTA ZGŁOSZENIA NA SZKOLENIE _OBIS_2025 r
W celu zapewnienia najwyższej jakości usług zachęcamy również do wypełnienia i przesłania ankiety badania potrzeb szkoleniowych uczestnika szkolenia:
